7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]
Flere billeder

119,00 kr.

(37 kundeanmeldelser)

I det skidesjove spil Poo Head konkurrerer I om, hvem der er bedst til at kaste bløde, lorteformede bolde på personer, som har POO Head-huen med velcrobånd på. Perfekt til alle fester, polterabender og andre lejligheder, hvor du vil kaste lort på folk! … læs mere her

Er Poo Head-spil på lager?

Annonce
Køb Poo Head-spil

Beskrivelse

Poo Head-spil F.A.Q.

Hvad koster Poo Head-spil?

Du kan købe Poo Head-spil for DKK 119.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Poo Head-spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Poo Head-spil har i flere år været på toplisten over gadgets. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgave er en af de sjovere kategorier i webshoppen. CoolStuff.dk har altid de fedeste gaveidéer som du ikke lige finder andre steder. Poo Head-spil kommer med en returret på hele 90, ja du læste rigtige, halvfems dage. Har du svært ved at finde den sjove gave, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Poo Head-spil, det vil i hvert fald give smil på læben hos modtageren. Så alle lige er med: Poo Head-spil er en eftertragtet konfirmationsgave. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og det kan gøre at der er nogen, kan være bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det har ikke noget på sig, og du skal ikke lade det afholde dig fra at give gadgets i gave, alle mennesker, store som små, elsker gadgets og nyder at modtage dem som gaver.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Poo Head-spil er et af mode produkterne i kategorien "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgave fra populære Coolstuff i onlinebutikken CoolStuff.dk. I dag er Coolstuff et super populært mærke i øjeblikket, specielt i Danmark. Mange kigger efter tilbud på Poo Head-spil, og ender ret tit hos CoolStuff.dk. Det kan være en svær kunst men, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Hvis du giver Poo Head-spil som gave, kan du godt regne med, at modtagerne er taknemlig.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Poo Head-spil online

Når webshops leverer dine produkter, er du stillet lidt bedre, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Dine varer skal kunne returneres i 14 dage. når produkterne er købt online, og du kan finde webshops der giver mere og nogle giver endda et helt års returret. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og det bevirker, at du med få klik kan finde det bedste tilbud, når man kan se de forskellige shops priser med det samme. Og i dag kan du uden videre sammenligne priser når du sidder på toilettet med din mobiltelefon. Mange har allerede fundet glæde ved at købe online og slippe for, at være afhængig af at nå at handle i butikkens åbningstid. Shoppen sender din produkter til din adresse, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, så vælg det, der passer bedst til dig. Det med at stå i kø i en butik er efterhånden ret gammeldags, når du køber online så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så det er slut med at blive irriteret over langsomme mennesker i køen.

37 reviews for Poo Head-spil

Vær den første til at anmelde “Poo Head-spil”